tisdag 5 juli 2016

Tisdag 5/7-2016 20:39

DAG: Jaha till natt och en rätt okey natt även om klockan inte kunde skilja på när jag var vaken eller inte. Så kom ur sängen till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men även idag tog det emot och jag kom igång till ett tiden. Så sedan körde jag en timme och så ringde jag till mitt försäkringsbolag. Så efter detta så var jag ute och handlade lite sedan hem igen. Fick ta ut 300 idag så nu har jag 500 kvar att leva på blir hårt. Så skulle till apoteket med men glömde det idag får sticka imonn. Så hem och så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med ris. Jo innan detta så spelade jag lite på nya spelet det gjorde jag innan jag stack till ICA. Så sedan så satte jag mig och läste lite ett kapitel blir det per gång jag måste vara klar till augusti så jag får ligga i för att läsa klart. Så sedan såg jag på teven men game of throns tror jag har gett upp för denna säsongen för det kom inte idag men jag såg nya outcast som är rätt okey går på Fox. Så mer? Hoppas jag får svar via mail om ett par dagar så jag kan komma igång sedan för till nästa vecka tänker jag ta lånet om inget händer innan dess. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag så gjorde jag inte övningarna och jag hoppas jag slipper dem nu. Men det känns okey så jag tror att det är över.

ROMAN: Ja trotts att jag sover rätt okey så är det jobbigt att komma igång men jag hoppas att det går bättre med tiden. Fick en timme idag och jag är nöjd.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: