söndag 31 januari 2016

Söndag 31/1-2016 20:23

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen. Kan bara hoppas att jag snart får igång sömnen igen. Kom ur sängen till 10:30 och fick i mig frukosten. Sedan gjorde jag inte mycket tills det var dags att dammsuga till ett tiden. Så efter detta så satte jag mig och spelade lite på nytt spel Enslaved som är så där. Men la ner rätt tidigt idag hade inte lust att spela idag alls. Så efter detta så laddade jag in ny drivrutin men det hjälpte inte datorn somnar ändå inte. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes. Såg en serier när jag åt och började på en film med såg inte klar idag. Så mer? Har haft lite ont i ryggen idag igen men jag tror att det är för att jag inte sitter som jag skall. Jag sitter inte rätt när det inte längre gör ont. Jo så beställde jag ett ryggstöd idag gick på 500 men jag hade lite över denna månaden såg jag igår. Så skall jag förhoppningsvis bli bättre i ryggen om jag rätar lite på mig när jag har den. Den rätar övre delen av ryggen men jag tror att det gör skillnad där nere med hoppas jag. Så mer? Nä kommer igen imonn med mera då ses igen då.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag iallafall. Så måste jag packa väskan idag med har inte gjort det ännu.

ROMAN: Ja vi hoppas på bra sömn inatt så kör jag igen imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: