onsdag 20 januari 2016

Onsdag 20/1-2016 20:03

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men idag gick dagen bättre ändå trotts små kass natt. Vaknade tidigt idag till sju tiden men låg kvar och somnade sedan en tio minuter till en eller två gånger. Kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen till tolv fick idag i mig två koppar kaffe innan jag gick igång. Igår så stängde de vattent till tio tiden och gick igång med det till 12:30 så jag fick sen fika igår. Så till tio tiden fick jag ett samtal. Sedan ringde jag själv ett samtal. Så skrev till 14:00 idag och väntade sedan på ett samtal till kom till 14:40 tiden. Så efter detta så stack jag till ICA för att panata lite flaskor och tog sedan två rader på eurojackpot fick precis 50 för flaskorna och då räckte det till två rader till fredag. Så mer? Så sedan stack jag hem och gick igång med middagen då var det redan sent eftersom jag fick samtalet sent. Så hade idag karréer med mos idag och såg lite på teven med men inte på nått speciellt idag slö tittade hade inga serier alls idag. Så fick sedan i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite med. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag gick det bra trotts små kass natt men jag visste idag vad jag skulle skirva hade tänkt ut det innan ett par gånger. Så idag gick det bra att köra.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: