tisdag 12 januari 2016

Tisdag 12/1-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen och en jävligt kass natt skulle upp till 06:30 så jag sov inte alls bra inatt vaknade ett otal gånger och sedan till fem tiden så låg jag vaken tills jag skulle upp. Jag stängde av alarmet och gick upp 06:28. Så sedan så kollade jag min klocka så att det gick rätt om jag skall ringa till sju så måste den gå rätt annars så hinner jag inte få tid. Så jag ställde om klockan och till 07:00 så slog jag en signal och fick en tid till tio. Så stack till halv tio och fick prata med läkaren och fick nya tabletter och ny tid till sjukgynasten till nästa vecka igen. Så sedan skulle jag hämta ett paket men hade nästan kommit hem när jag kom på det ja jag kom på att jag skulle köpa lite på ICA med och så glömde jag nästan tabletterna idag med. Så jag fick med allt och sedan hem igen så till ett fick jag ett samtal och så ringde morsan sedan och pratade lite. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag kotletter med klyft och såg en serie idag när jag åt. Och fick i mig en kopp kaffe. Så mer? Jo jag fick i mig en liten bit bok med idag satte mig en stund idag och läste. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag har lite till men nere på roman.

TRÄNING: Ja skall till sjukgymnasten igen till nästa vecka tisdag. Men idag så har jag kört övningarna iallafall.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag fick inte nått gjort idag men jag fick annat gjort. Och igår så fick jag ett mail från ett förlag och de sa att de inte ger ut det jag skriver. Så de sa nej första förlaget men om de inte ger ut det jag skriver så har jag ännu inte fått nått svar. Även om de sa nej. Men jag återkommer när nästa förlag säger nej.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: