lördag 30 januari 2016

Lördag 30/1-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen jag hade hoppats att det skulle blir lite bättre men inte ännu. Så sov illa fram till tio tiden kom ur sängen till 10:30 idag och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men idag tappade farten helt och la ner till 12:30 tiden. Så sedan gjorde jag inte mycket fram till tre tiden då jag gick igång med middagen. Jag hoppade stretchen idag och även övningarna skit natt. Så idag hade jag något som jag aldrig har köpt innan det var färdig potatisgratäng fick ner den i en form och så in i ugnen i 25 minuter och stekte ett par karréer till detta och det var väldigt gott. Jag la till lite peppar och salt och körde lite längre än 25 minuter. Sedan tog jag en påse som skulle vara till fyra personer men jag fick i mig det på en. De har barn storlekar på allt idag. Så såg lite på teven med en serie idag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe. Så sedan la jag mig på sängen och efter ett tag så blev jag sugen på mer kaffe. Nä jag satte mig och läste ett tag innan detta. Så sedan blev jag sugen på mer kaffe och tog två koppar till idag. Så mer? Jo det var eurojackpot igår ser det idag kanske har jag slått till med en liten vinst igår ser det idag. Och så är det lotto men tror att de ringer om jag vinner stort och de har de inte gjort idag men kanske lite. Så mer? Jo jag har hittat en väst eller vad det nu heter som jag kankse kommer köpa den ligger på 450 och skall hjälpa med hållningen vi får se till nästa månad om jag kan få loss så pass. Men till nästa månad så är det försäkringen med på 1000 så jag hoppas att jag kan få loss lite till men det återstår att se.

TRÄNING: Ja kass natt så jag hoppade allt idag men jag hoppas jag kan köra till nästa vecka igen. Har lite mer ont idag också och jag vet inte varför så jag hoppas att det släpper till nästa vecka.

ROMAN: Ja gick igång idag men fick inte upp farten alls idag och så la jag ner det var ingen ide att köra idag alls. Vi får hoppas att jag sover lite bättre sedan.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: