lördag 2 januari 2016

Lördag 2/1-2016 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja en rätt okey natt men då sov jag bara två timmar natten innan med. Kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Så sedan tänkte jag köra igång med romanen till 11:30 men väntade fram till 12:00. Så idag kom jag på att jag sitter lite fel när jag skriver. Jag sitter framåt lutad och då får jag ont i ryggen. Så idag satt jag kortare och så satt jag rak i ryggen. Men till måndag så skall jag sitta längre men då med rak rygg. Så och när jag duschade idag så hade jag också rak rygg så jag fick inte ont alls idag. Måste köra det tills det släpper så jag blir av med det. Så till 14:00 så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jag hade morsan här och hon sa att det var kallt men jag tyckte inte det men idag så fick jag ta på tröjan för det var kallt. Så kallt är det om det är att nere så har de inte värmen på eftersom ingen bor där. Och det konstiga är att det är 22 grader här inne jag har termometer och golv är 19 så jag kan inte förstå varför jag tycker det är kallt. Så mer? Jo det var eurojackpot igår men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har kört övningarna idag hoppade stretchen helt idag skall köra igång till måndag igen så hoppas jag att jag kan köra igen.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey och då är jag nöjd är jobbigt just nu så kan jag lite så är det okey.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: