söndag 10 januari 2016

Söndag 10/1-2016 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt sov jag rätt okey vaknade ett antal gånger men somnade om igen. Fram till åtta då plockade jag ur propparna och låg och segade men somnade ett par gånger fram till tio tiden. Så kom ur sängen och fick i mig frukosten men idag så glömde jag tabletten så jag tog den till 10:45 idag. Så men jag skall till tisdag ringa till läkar cetralen och fixa en tid till tisdag hoppas jag att jag får. Måste ha starkare tabletter om detta skall gå bort. Så fick i mig frukosten och så ringde jag ett samtal och så ringde sedan igen och så ett samtal till sedan satte jag mig och spelade lite. Så till 14:00 så slutade jag och då hade jag också dammsugit gjorde det till 12:30 idag. Så sedan till 15:00 tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med stripes idag igen. Så såg lite på teven men det fanns inte mycket att se idag så jag slö kollade idag. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite igen. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot igår heller. Men kanske lite på lotto idag ja ser det idag, ni får se på twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Japp dagen är till ända och den gick som jag trodde idag inga överraskningar idag inte. Och nu säger jag Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: