fredag 8 januari 2016

Fredag 8/1-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igår när jag skulle lägga mig så hade jag glömt att ladda mobilen så jag la den på laddning och så la jag mig ett tag. Men jag somnade och sov rätt okey fram till tio tiden. Kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så ringde jag lite samtal sedan satte jag igång med romanen till tolv. Sedan körde romanen men fick samtal emellan då och då. Men jag fick mina två timmar idag ändå. Så till tre tiden så stack jag ut och handlade lite. Sedan hem igen och gick igång med middagen hade idag en kotlett och en karrée och stripes till detta. Såg lite på tven men inte mycket idag hade inte lust. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag med till två tiden. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi får se om jag kör stretchen imonn får se hur jag känner mig.

ROMAN: Ja körde mina timmar idag trotts avbrott då och då.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: