söndag 17 januari 2016

Söndag 17/1-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen och igen en små kass natt vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så skulle jag sätta igång med dammsugningen. Men körde inte igång med den förrän till ett tiden. Så efter den så väntade jag på ett samtal men jag spelad lite men inte länge idag. Det gick inget vidare idag. Så sedan till tre tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar med strieps och såg en serie när jag åt. Fick sedan i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så sedan fick jag samtalet och så la jag mig på sängen. Men idag skulle jag kipppa tånaglarna och efter det fick jag rätt ont i ryggen men jag sitter böjd för länge tog två tabletter idag efter detta. Så kanske det blir en dator ändå vi får se.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp sover jag inatt så skall jag nog få till lite imonn hoppas jag.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: