lördag 16 januari 2016

Lördag 16/1-2016 20:14

DAG: Jaha till natt igen då och en kass natt igen sov illa fram till sju tiden då jag tog av propparna. Men somnade sedan inte igen och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag sket det sig och jag la ner till 13:00. Så sedan till två tiden så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så fick jag ett samtal och så var det ännu mer skit. Så vi får se om det löser sig eller vad som händer. Hoppade stretchen idag och gick igång med middagen men fick inte i mig allt idag fick ett samtal till. Så fick i mig kaffe och så satte jag mig och läste ett tag.

TRÄNING: Ja inget idag.

ROMAN: Ja körde en stund idag men la ner gick inte att fokusera idag alls.

Så och det blir ingen ny dator behöver pengarna till annat skall till måndag avbeställa den.

Så jag säger Tjngeling! Sad smile

Inga kommentarer: