onsdag 13 januari 2016

Onsdag 13/1-2016 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt små kass natt inatt. Vaknade ett antal gånger under natten och kom ur sängen till 10:30 fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag så tappade jag farten till ett tiden och la ner för dagen. Så till två tiden så stack jag till haga och röntgade mig denna gång höfterna. Så efter detta så gick jag hem från haga och kom hem till tre tiden. Jag gick igång med middagen med en gång hade idag karréer med stripes och såg en film hugergames den var väl okey. Så mer? Jo har haft ont i ryggen idag igen men tog talbetter till sex tiden och satt sedan i soffan och då gick det bort. Men det gör mer ont nu än innan. Skall till sjukgymnasten till tisdag så hoppas jag att hon har nya övningar som gör att smärtan går bort. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite idag igen ett kapitel blev det idag. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja vi får se hur det går imonn skall ta och byta ben imonn och se om det gör skillnad eller inte. Men jag hoppas att jag kan köra alls idag var det illa och gjorde väldigt ont.

ROMAN: Ja körde lite idag men tappade farten och gav upp men det tar jag igen tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: