torsdag 14 januari 2016

Torsdag 14/1-2016 20:20

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger under natten och sist till 09:30 efter detta så somnade jag inte igen och kom ur sängen till 10:30 idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen körde den idag fram till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Så efter detta så stack jag till träningen sedan hem igen. Hoppade stretchen idag igen och gick igång med middagen. Såg lite på teven med idag när jag åt och sedan? Ja det har inte hänt mer idag ses igen imonn. Jo jag fick inte svar på lotto igår kommer idag och då kanske lite pengar kommer in vi hoppas på många.

TRÄNING: Ja idag har jag varit vädligt försiktig med ryggen och det gick bra att träna idag så jag hoppas att det kommer bli bättre. Om det nu inte var tabletterna bara, men jag hoppas att det släpper helt om ett tag.

ROMAN: Japp körde idag och det gick bra lite små segt var det men fick ändå mina två timmar idag och jag är nöjd.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: