fredag 22 januari 2016

Fredag 22/1-2016 20:14

DAG: Jaha till natt  igen och en väldigt kass natt skulle upp till 08:30 och sov korta stunder och kollade klockan hela tiden. Till 08:10 så gick jag upp och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag sticka till 09:45 för att hinna med 10:06 de hade ställt in 10:16 så jag såg detta och skulle ta 10:06 men den var inställd med så jag fick hoppa på 8an och åka till korsvägen. Sedan tvåan till mölndals sjukhus jag var med på ett vård möte idag. Sedan tog jag och morsan en kopp kaffe och så stack jag hem. Om ni undrar vad det är för tråkigt som har hänt så har farsan fått cancer. Så kom sedan hem till två tiden men innan så var jag inne på ICA och handlade sedan hem. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen hade idag stripes med revbenspjäll som jag hade fått av morsan till jul men jag åt inte alla och tog dessa idag. En ny serier har gått igång idag så den såg jag när jag åt och så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så mer? Nä kommer inte på mer idag jo de har inte ringt på eurojackpot idag men jag kanske ändå har vunnit lite ni får se på twitter idag om det gav nått.

TRÄNING: Ja till lördag så skal jag gå igång med stretchen igen hoppas jag har hållt upp ett tag nu men till lördag hoppas jag att jag kan köra igång igen.

ROMAN: Ja inget på denna punkt idag men kommer igen tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: