tisdag 26 januari 2016

Tisdag 26/1-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och igår fick jag för mig att jag skulle sova utan proppar men vaknade på natten och grannen var igång igen. Så jag sov inte bra alls inatt. Kom ur sängen till 10:30 då jag kom upp och fick i mig frukosten. Sedan så körde jag romanen fram till 14:00 idag. Och så stack jag till frisören och kippte till mig sedan så handlade jag lite och så hem igen. Så till tre tiden så gick jag igång med middagen nja det var nog till halv fyra tiden tror jag. Idag hade jag fläsk och löksås och potäter det var gott skall ha reseten av fläsket imonn med mos. Så såg ett par serier som hade gått igång igen. Men den är så där Tivon för den spelade in två gamla avsintt med på en serie så det fungerar så där ibland. Så sedan slog jag ett samtal och så gjorde jag övningarna. Och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Jo idag fick datorn för sig att inte somna igen men det tog en fem minuter innan den tillslut somande. Jag tror att det är en uppdatering som gör att den inte somnar som den skall. Skall testa en dag att köra ny drivrutin på grafikkortet och se om det hjälper men jag tror att det är en uppdatering som gör så att den inte somnar som den skall. Jo jag hade ett fel till och jag tror att jag fixade det för ett tag sedan sökte på internet om det men hittade inte riktigt men jag tror att det jag gjorde har löst felet. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Då är det mat hela dagen för mig.

TRÄNING: Ja har känt lite i ryggen idag men jag tror att det är för att jag bytte ben denna veckan. Vi får se hur det går till torsdag.

ROMAN: Ja kass natt men jag fick ändå till en och en halv timme idag och det får jag vara nöjd med efter kass natt.

Så jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: