onsdag 6 januari 2016

Onsdag 6/1-2016 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt igen hörde grannen i morse men då var jag redan vaknen. Kom ur sängen till elva tiden nä till 10:30 tiden fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv. Körde det idag fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Jaha tillbaks igen har köpt salta pinnar som jag nu fick i mig ett antal men nu är jag tillbaks igen. Så mer? Jag satte igång med middagen till tre tiden hade idag fiskpinnar med potatis och majo. Så hade inte nått att se idag heller så jag såg lite av varje idag när jag åt. Efter detta så fick jag i mig lite kaffe och så satte jag mig och läste den nya boken. Så mer? Imonn skall jag upp och ringa viktigt samtal så hoppas jag att det löser sig vi får se imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan tills imonn och idag packade jag också tabletter jag får äta värktabletter i en vecka så får vi se sedan. Tar dem till 16:00 och också till tio morgon och tio kväll.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag igen och det gick bra idag med. Men så sover jag okey med. Nya tag tills imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: