fredag 29 januari 2016

Fredag 29/1-2016 20:34

DAG: Jaha natt igen då ja och en jävligt kass natt vaknade ett otal gånger under natten och sedan massor med gånger på morgonen med. Kom ur sängen till lite inna tio då det ringde på dörren. Så sedan stack jag idag ner tidigare med tvätten och fick in den. Sedan upp igen och fick i mig frukosten. Sedan var jag nere till kvart över tolv och hängde upp den samma. Så och idag väntade jag på ett samtal så jag stack till ICA tidigt idag. Sedan hem och så kom samtalet idag lite tidigt så det var tur att jag gick igång tidigt idag. Så efter detta så fick jag idag i mig tre öl ja det var alkohålfria. Och till 15:30 så stack jag ner och fick upp tvätten sedan var det middag. Hade idag hamburgare och pommes och såg ny serie de har gått igång med arkiv x igen så den kom idag nä igår i dubbelavsnitt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så skannade jag datorerna missade idag till två tiden och gick igång till tre tiden. Sedan fick jag uppdatera musikdatorn efter skannern. Så mer? Missade boken idag men tar det imonn. Så mer? Jo det är eurojackpot idag men de har inte ringt så ingen sorvinst men kanske lite. Men jag tror jag får det imonn. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har kört övningarna idag men imonn så skall jag köra stretchen hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bättre sömn inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: