fredag 15 januari 2016

Fredag 15/1-2016 20:05

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen vaknade ett antal gånger inatt och till 06:30 så trodde jag att klockan var 08:30 så jag tog ur propparna. Sedan kom de som arbetar under till sju tiden tror jag att det var och så kom jag ur sängen till 10:30. Fick i mig frukosten och så tog jag sista tabletten till 11:30 tiden så hoppas jag att det blir bättre nu. Har inte känt så mycket idag men det är svårt att säga eftersom jag tog tabletten så jag vet inte hur det är ännu ser det imonn. Så fick igång tvätten till tolv tiden och sedan upp igen. Gjorde inte nått fram till kvart i ett då jag stack ner och hängde upp den. Sedan till halv två så stack jag till ICA för att handla lite men fick inte med allt idag får ta det imonn. Så kom hem till två tiden och satte igång med skann på båda datorerna tilll två tiden. Sedan väntade jag på att klockan skulle slå fyra då jag skulle ner och få upp tvätten igen. Så till kvart i så stack jag ner och fick upp den sedan gick jag igång med middagen. Hade idag köttbullar med stripes och såg en fim är inte så mycket att se nu för serierna har inte kommit igång ännu. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Ja idag är det eurojackpot men ser det nog imonn och de har inte ringt men kanske lite. Som jag sa så ser jag nog det imonn.

TRÄNING: Ja imonn skall jag ut och handla lite sedan tror jag att jag kör stretchen imonn om inte jag får ont vill säga men jag hoppas att det blir bättre men vi får se imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen så vi hoppas på bra sömn inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Open-mouthed smile Smile with tongue out Open-mouthed smile

Inga kommentarer: