torsdag 1 oktober 2015

Torsdag 1/10-2015 20:33

DAG: Jaha till natt och en okey natt igen men vaknade tidigt idag. Kom ur sängen till lite efter tio idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch och sedan igen till två fram till tre. Så mer? Jo igår så glömde jag säga att jag frostade av frysen gick igång till elva tiden och till kvällen var det klart och så blev den kall under natten. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår men till lördag känner jag på mig att det kommer slå till. Så efter detta så stack jag till träningen. Sedan hem igen och stretch sedan var det middag träningsmat. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och nu är jag här. Mer? Jo jag spelade ett nytt spel som jag inte ens vet vad det heter det var ett xbox spel som jag laddade ner men det laddade inte så jag la ner. Men sedan laddade det ner ändå så nu har jag det. Så mer? Jo jag la upp statistik idag för september 2015 på alla sidor ja på mob och tab och på www. Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick lite bättre idag och när jag kom hem så körde jag hela stretch programmet men jag hoppade cykeln idag. Hade inte alls lust så jag hoppade det idag. Men till nästa vecka så skall jag köra allt igen. Ja inte allt för jag hoppar för skadan och det kommer nog ta ett par månader innan jag kör som innan igen.

ROMAN: Ja idag körde jag igång och med en gång så kom jag igång idag för jag sov rätt bra. Kollar meningarna och lägger till lite till så kanske jag kommer upp till 350. Men det gick bra idag.

Så slut för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: