söndag 25 oktober 2015

Söndag 25/10-2015 20:06

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt även att jag sov en timme längre så var den rätt kass. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan efter denna så gick jag igång med att betala räkningarna. Efter detta så gick jag på romanen skrev klart och sedan skrev ut. Men det gick så där idag jag hade slut på toner och fick vända ett par gånger undertiden jag skrev ut. Så gick det inte heller att avbyta när sidorna inte skrev ut som de skulle. Skrev nog ut 200 sidor fel innan jag fick till det. Så efter detta så satte jag igång med att spela lite men så kom jag ihåg att jag skulle göra mat idag. Så jag gjorde det och sedan så satte jag igång med middagen hade karréer idag med stripes och såg en film idag när jag åt. Som var okey. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite efter middagen och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Jo jag fick ett samtal med idag. Jo jag tror att jag vann på lotto med igår ser det idag men tror att jag fick 60 på nått. Ni får veta mer imonn på denna punkt eller så ser ni på twitter idag om ni spanar på det. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och jag tror att det är bättre redan när jag fick sängen igen. Hur mycket som det gjorde får jag se om ett par dagar. Så återstår det att se hur länge det tar att få andra skadan läkt en eller två månader?

ROMAN: Ja körde det sista idag och fick tillslut allt utskrivet och skall läsa detta om en månad. Skall tills imonn gå igång med nästa men jag måste tänka ut mer denna gången har lite men imonn så. Kan säga att denna jag skrev nu gick på 299 sidor lite kort men okey då.

Så kommer få 900 kvar denna månaden men jag hoppas få över till en kopp kaffe med kompisen. Så nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: