fredag 9 oktober 2015

Fredag 9/10-2015 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov tre timmar i början av natten men sedan så sov jag illa. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan kom jag ner med tvätten till tolv tiden och fick in den. Sedan upp igen men när jag sedan skulle ner så blev jag sen. Och stack inte till vagnen förrän till tjugo över så jag var sen. Så kom till morsan och pillade med deras modem och box och så var det bara att strömmen hade gått i en dosa. Men jag fick igång modemet och sedan boxen och stack sedan hem. Morsan fick åka in igen på sjukhuset idag. Så skulle då ha handlat men kom lite över fyra hem och fick sticka ner och hämta tvätten som var pissevåt fick hänga upp den uppe för tjejen som hade tid efter mig var redan där. Så sedan gick jag igång med middagen hade korv och stripes och såg en serie när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så la jag mig på sängen ett tag. Ja det var allt för idag ses igen imonn. Jo jag hann inte skanna datorerna idag heller får göra det imonn.

TRÄNING: Ja jag gjorde iallafall övningarna idag så lite på denna punkt idag.

ROMAN: Ja om jag sover så kör jag imonn igen.

Så nog för idag men det är eurojackpot idag så ni får spana på twitter idag om det gav nått. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: