lördag 10 oktober 2015

Lördag 10/10-2015 20:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt kunde inte somna igår och låg länge sov sedan fram till nio tiden. Min klocka hade lagt av ja stängt av sig så jag har ingen aning om hur länge jag sov men inte länge. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen. Men idag körde jag bara en timme innan jag la av. Seg natt så. Så sedan så stacka jag till ICA för att handla lite och så hem igen. Så Satte igång med att få i mig lite godis som jag fick med mig hem. Och körde också igång med träningsmaten gjorde en dubbel sats idag för två veckor och frös den enda och den andra. Så mer? Ja efter detta så skulle jag då köra stretchen men idag så hoppade jag den och körde övningarna istället. Så sedan körde jag igång middagen hade idag kotletter med klyft och såg en film när jag åt. Så det var dagen lite kass men lite okey också efter kass natt. Så mer? Jo jag skall idag se om jag vann nått på eurojackpot ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag och gjorde övningarna istället.

ROMAN: Ja körde ett tag idag men det gick så där idag så jag la ner till 13:30 tiden jag hade då kört en timme nått sånt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: