tisdag 13 oktober 2015

Tisdag 13/10-2015 20:07

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt vaknade till sex tiden och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten och så var det att vänta på att klockan skulle slå ett. Då stack jag och tog vangen sedan en liten promenad. Så sedan stack jag hem och var då inne på ICA för att handla lite sedan gick jag hem idag. Kom hem till fyra tiden och gick igång med middagen nästan med en gång. Hade idag hamburgare och pommes och såg mina serier när jag åt hann inte med den sista tar den imonn. Så sedan fick jag  i mig en kopp kaffe och så gjorde jag övningarna till lite efter sju idag. Var nära att missa dem idag men kom på tillslut. Så mer? Jo jag fick ett samtal idag de sa att det var från Microsoft och att det var något med min dator men jag tänkte nä men gjorde lite som han sa men sedan sa jag nej och la på. Det var inte nära att jag gick på det men jag gjorde lite för det han sa var sant men inte sedan så jag la på. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo jag fick besök från min granne med en ny bok. Den andra grannen hade ringt på men det var sent och jag borstade tänderna så jag hörde inte detta och hon ringde bara en gång. Så jag slog av vattnet och borsten men sedan hörde jag inte mer så jag tänkte det var nog inget. Men då hade hon ringt på men jag öppnade inte då för jag var inte säker på att jag hörde nått.

TRÄNING: Ja har kört övningarna idag och det gick bra men det gör fortfarande ont och jag vet inte om det skulle ha blivit bättre nu eller inte. Men hon ringer så jag skall ta och fråga då.

ROMAN: Japp imonn så kör jag så jag hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: