tisdag 6 oktober 2015

Tisdag 6/10-2015 20:28

DAG: Jaha till natt igen då ja och en natt som var okey jag sov i över fyra timmar inatt innan jag vaknade till nio tiden. Somnade sedan i korta stycken fram till elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag fick ett samtal att morsan hade åkt in på sjukhus igen. Så efter det så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Efter detta så gjorde jag inte mycket men till fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och stripes och såg alldeles för många serier idag, och fick ont i ryggen igen. Det var ett par nya som kom igång igen efter uppehåll ja inte nya men som har inte sänts på ett tag. Så jag satt alldeles för länge idag och fick ont i ryggen och till halv sju så gjorde jag övningarna för jag glömde dem idag, nästan. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig  och läste lite med. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja missade nästan övningarna idag men gjorde dem till sent och jag hade ont idag eftersom jag satt för länge idag.

ROMAN: Ja körde idag och det gick okey men lite segt och det är lite konstigt eftersom jag sov bra inatt. Ja inte så bra till morgonen men ändå rätt okey.

Så jag hoppas på bättre dag imonn och kanske lite bättre sömn med. Jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: