fredag 30 oktober 2015

Fredag 30/10-2015 20:12

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen. Sov rätt okey i början av natten men sedan små kass sedan på morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen men idag ville det sig inte. Jag tänkte för mycket på sängen och så la jag ner för dagen till ett tiden. Så efter detta så ringde jag och han ville inte förstå vad jag sa om han inte undrade om jag var kund eller inte. Så jag kom på undertiden jag pratade med honom att jag måste byta ben igen. Såg tillbaks och det var ett år sedan jag nu bytte så det är därför det gör ont igen nu. Så får jag bädda om varje kväll för det håller bara en natt sedan är det snett igen. Så alternativet är att köpa ny madrass och det går på med lakan 3000 och det har jag inte nu. Så jag skall byta ben och fixa madrassen så kommer smärtan gå bort tillslut hoppa jag. Så sedan efter detta så gick jag igång med middagen hade nä jag fick sticka ut och handla med. Var ute en sväng och köpte lite sedan hem igen. Sedan så gick jag igång med middagen hade idag korv och klyft och såg mina serier när jag åt har en hög till att se det är lite mycket nu på serier igen. Det dumma är att allt kommer på samma gång så jag hinner inte se allt på den dagen. Så mer? Jo jag satte mig och läste lite och idag fick jag reda på vem mördaren var det var Nelly som hjälpte Bark och jobbar som psykolog eller nått sånt och hon har nu Bark eller vad han nu heter så polisen vet och sätter fart dit tror jag i nästa kapitel. Så mer? Så mördaren var en kvinna inte en man den smutsige predikanten var hon. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag storstretchen hoppas jag så gör jag träningsmaten till söndag igen.

ROMAN: Ja sov okey inatt men kunde inte köra idag tänkte på sängen och så la jag ner. Men det tar jag igen imonn för nu har jag löst problemet och kan köra igen.

Så dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: