söndag 4 oktober 2015

Söndag 4/10-2015 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt vaknade till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan så kör jag igång med att dammsuga till ett tiden. Efter detta så skulle jag köra igång med lite spel men jag dog nästan med en gång och så la jag ner. Tappade lusten idag. Så efter detta så tänkte jag att jag skulle ut idag men skippade det idag och spanade en film istället. Den var okey sedan efter detta så satte jag igång med att laga mat. Och jag hoppas att jag inte blir dålig i magen nu. Jag tömde frysen i onsdags och sedan har kotletterna legat i kylen så idag tog jag dem. Såg en film till från c-more play sida en tecknad film var det som jag satt och glodde på. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så packade jag väskan och sedan la jag mig igen ett tag. Så mer? En lite kass dag idag fick inte nått gjort idag på hela dagen. Men det var en kass natt med så dagen brukar inte bli bra efter kass natt så även idag. Så mer? Jo jag har inte sett lotto idag så kanske har jag fått lite vinst ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag annars blir det till bloggen imonn om det inte gav nått. Så mer? Jo som vanligt så jag har jag kört mina övningar och det gick bra men just nu känns det inte som de gör så mycket nytta men det tar nog ett tag. Så mer? Nä inte idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja hoppas på bättre sömn inatt än till lördag då det inte var bra men jag kör iallafall imonn så får vi se hur det går med det.

Så söndagen är slut och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: