söndag 18 oktober 2015

Söndag 18/10-2015 20:37

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt inatt sov fram till sex tiden rätt okey men sedan var det inte bra. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag då köra igång med dammsugningen men idag var jag rätt sen. Men till ett tiden så dammsög jag. Och efter detta så har jag inte gjort nått idag tänkte ett tag spela men hoppade det idag. En slö dag och så gick jag igång med övningarna redan till tre tiden idag. Och jag tror att detta är bättre än att köra dem sent så jag skall köra till tre tiden men inte på träningsdagar. Så mer? Jo det är lotto men de har inte ringt men kanske lite ni får se på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag så vi ses igen imonn.

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja hoppas på bättre sömn och en bättre dag imonn. Så jag kan fokusera lite lättare imonn. Jo en sak till jag har gjort lite koll på förlag och jag tror att jag skickar in till lite nya förlag så jag kan göra det gratis via mail så hoppar jag ett förlag som vill ha papper. Men det blir 5 förlag som jag skall skicka in till.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: