torsdag 22 oktober 2015

Torsdag 22/10-2015 20:38

DAG: Jaha till natt igen då ja och en okey natt inatt. Vaknade lite tidigt men kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så skulle jag då sätta igång men idag ville inte datorn. Jag kunde inte starta edge och inte heller komma in i inställningar så jag sökte på internet och hittade en sak som jag gjorde men det hjälpte inte. Sedan fick jag sticka till träningen men när jag kom hem så startade jag om datorn och så gick det att köra igen. Så sedan när jag kom hem så körde jag övningarna och så gick jag igång med middagen. Så såg lite på teven när jag åt och sedan så fick jag inte i mig maten idag har tröttnat på den nu måste ha annat till nästa vecka. Så sedan innan just nu så har jag kollat geforce shield tror jag att det heter men jag såg just nu att det inte går till mitt grafikkort. Så men jag har ändå inte pengar men kollade ändå idag. Så mer? Jo imonn så är det tvätt som gäller för mig sedan skall jag ut och handla med lite. En rätt kass dag men ändå okey för jag fick rättat till felet i datorn. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår heller men det är ju som det brukar, eller, jag kommer inte ihåg om jag såg det igår eller inte men om jag vann nått så får ni se på twitter idag annars imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra men jag hoppade cykeln igen idag. Jag tror att det är lite bättre i ryggen så jag hoppas att jag snart är fri från detta. Men det kommer nog ta en två månader innan jag kan köra som innan. Sedan när jag kom hem så körde jag övningarna.

ROMAN: Nä inte nått idag på denna punkt men jag kör igen till lördag.

Så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: