lördag 31 oktober 2015

Lördag 31/10-2015 20:39

DAG: Jaha tidig start idag grannen hade en unge hos sig och jag vaknade tidigt idag. Kom ur sängen till elva tiden och gick igång med romanen till 12:00 körde den sedan fram till 14:00 då jag gick igång med stretchen men inte idag. Jag segade och tillslut så gjorde jag bara övningarna. Så efter detta så var det middag, nä jag gjorde träningsmaten med idag hade tänkt göra den imonn men gjorde idag så har jag mer tid imonn. Jag satte igång mitt netfix konto idag och skall se ett par serier som är igång sedan skall jag lägga ner men har lite att se och kan ha igång det en eller två månader. Så mer? Ja sedan gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos med löksås och såg ett par serier idag har tills imonn med lite. Och nu också netflix är lite att se där med. Så mer? Jo idag kommer jag se om jag vann nått på eurojackpot kanske lite. Så mer? Nä inget mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade idag men till måndag så kör jag igen så hoppas jag att ryggen släpper snart så jag kan köra igång igen. Vi får se till måndag hur den mår.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra har kommit in till sista dagen när allt är som det skall. Till lördag är inget det samma och då har de kommit hundarna.

Så har inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: