söndag 1 november 2015

Söndag 1/11-2015 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt även om jag somnade tidigt igår. Jag satte mobilen på laddning när jag la mig och tänkte kör en timme så har jag laddning för natten. Men jag somnade och vaknade sedan till sex tiden och sov inte bra sedan. Men jag hade kass natt innan så därför somnade jag igår. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan så satte jag igång att dammsuga och efter detta så satte jag mig och spelade lite idag. Det gick bra idag och jag kom vidare till nästa punkt och la ner då. Så efter detta så gick jag igång med middagen till fyra tiden. Hade idag korv och mos gott mos och såg en film från netflix som jag inte hade sett. Så efter detta så såg jag en serie och så fick jag i mig en kopp kaffe. Sedan så sms:ade jag min trumkompis och han var sjuk så vi tar en annan gång med träff. Så sedan så satte jag mig och läste lite och nu är jag här. Det var nog allt idag. Ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har kört övningarna idag och jag hoppas jag kan få bort smärtan på en månad eller så. Nu gör jag sängen en gång innan jag lägger mig så håller den under natten. Så jag tror att mina problem är över nu hoppas jag.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igång igen med den nya vi får se hur det går med det. Återkommer imonn med mera då.

Så jag är nöjd för idag och säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: