torsdag 26 november 2015

Torsdag 26/11-2015 20:47

DAG: Jaha idag är jag sen men jag höll på att bränna backupp på spelen och så kraschade datorn för första gången. Fick ett critical prosess died och så startade den om. Jag vet inte vad som hände men nått med bränningen tror jag att var felet. Så brände två backupp idag och jag la in på 700MB men då skrev den 702 och det går inte in varför den gör så vet jag inte så jag fick ställa om till 650MB så gick det tillslut men det är därför jag är sen. Så till dagen kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Sov inte bra inatt vaknade ett antal gånger och glömde ta på mig klockan så jag fick ingen data alls idag. Så satte igång med romanen men inte som innan började i onsdags med detta mer om detta nedan på roman. Så tog paus till ett för lunch och sedan körde jag från två till tre. Och så iväg till träningen sedan hem igen och körde inte stretchen idag hoppade den tog träningsmaten med en gång. Såg lite på teven när jag åt men fick inte i mig allt idag för jag fastnade i teven idag så jag tappade matlusten idag. Men jag börjar bli trött på det jag äter med men till nästa vecka blir det samma har inte pengar till annat just nu. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto eller eurojackpot men det brukar det inte bli heller så intet nytt under solen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn. Jo imonn ja skall ut och pumpa upp cykeln så den är klar tills jag hämtar datorn troligen till nästa vecka hoppas jag. Så skall jag handla lite lite innan jag drar hem.

TRÄNING: Ja kass natt och idag på slutet så tappade jag farten helt så jag la ner cykeln och stretchen idag dock gjorde jag övningarna iallafall.

ROMAN: Japp fick mina två timmar idag igen och det gick bra jo jag har glömt att säga att jag nu läser den gamla romanen. Igår så hade jag läst första kapitlet och det var bra och jag kan säga att är det bra så kan det bli publicerat. Men idag så läste jag mer och då blev det inte bra utan okey och då kommer det inte bli publicerat men jag får läsa allt så får vi se vad jag säger sen. Lite okey kanske är okey men som jag sa blir det mycket okey så kommer den inte att publiceras alls. Jag läser vidare så återkommer jag med mera sedan.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: