lördag 21 november 2015

Lördag 21/11-2015 20:13

DAG: Jaha till natt igen då ja och innan jag la mig igår så beställde jag datorn och det andra gick på 33900 så det blir dyrt men jag har samlat pengar så jag har nog för att betala av och sedan ta resten på avbetalning kommer ligga på 400 i tre år. Så mer? Jo sedan kom jag ur sängen idag till elva tiden nä lite efter elva idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Körde den idag från 12:30 eftersom jag var sen till 14:00. Efter detta så gick jag igång med träningsmaten efter detta så skulle jag då ha kört stretchen men hoppade den idag igen. Jag gjorde övningarna och sedan gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med stripes och såg mina serier när jag åt. Nu har jag en film tills imonn och så har jag sett allt för denna veckan. Fick idag en ny serie från c-more som jag missade första avsnittet av men såg det andar idag. Ser okey ut än så länge. Så mer? Jo det är eurojackpot idag nä igår men ser det idag. De har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag eller så imonn om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja som jag sa innan så hoppade jag stretchen idag igen men tar igen det till nästa vecka hoppas jag.

ROMAN: Ja sen start idag men jag kom igång sedan iallafall. Kom på en bra sak som jag kommer använda sedan längre in i boken med. Så idag gick det bra. Har kommit till kapitel 33 och då är jag på dag två kommer bli tre dagar om allt går som jag vill. Nä det blir nog fyra dagar Tommy kommer ni på dag fem när han går igenom barriären. Men mer om detta sedan.

Så nog för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: