onsdag 11 november 2015

Onsdag 11/11-2015 20:16

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass sådan igen ja det var ett tag sedan men nu var den kass igen. Vaknade första gången till fyra då hade jag sovit i två timmar. Efter detta var sömnen kass fram till tio tiden sedan låg jag till elva innan jag kom upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen till tolv. Körde idag fram till 14:30 då jag skulle sticka till ICA för att handla lite men kom inte iväg förrän till 15:00. Så köpte lite idag men först fick jag ta ut pengar igen och nu har jag 200 kvar på kontot så jag får leva snålt ett tag nu. Så sedan hem och gick igång med middagen när jag kom hem. Hade idag karréer med klyft och såg två serier idag nä tre hann jag med. Men då var jag sen och rätt på detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste en stund. Sedan så körde jag igång övningarna. Så mer? En kass dag men jag fick gjort romanen idag och en halvtimme längre än jag brukar göra så en bra dag på detta. Så mer? Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter idag eller imonn. Så mer? Nä inte idag kommer igen imonn med mera strunt då ses…

TRÄNING: Ja idag har jag packat väskan och kört övningarna med så jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja idag körde jag läge men det gick lite trögt idag efter kass natt men jag fick ändå till det tillslut men det tog emot idag. Så är det efter kass natt inget nytt där.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: