onsdag 4 november 2015

Onsdag 4/11-2015 20:07

DAG: Jaha till natt igår kväll så fick jag i mig två knäckebröd och efter det så sov jag inte så bra vaknade till sex tiden och efter detta så var det inte så mycket mer sömn. Men låg idag till halv ett innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång då var klockan redan ett men körde idag fram till tre. Så jag fick mina två timmar ändå idag. Så efter detta så fick jag i mig middagen hade idag kotletter med stripes och såg mina serier idag när jag åt. Kom igång idag lite tidigt så jag hann med alla serier idag när jag åt. Så till fredag får jag se om jag hinner med en film till, då från netflix har satt in boxen på att spela in en idag som kommer om ett par dagar att spelas in då inte från netflix. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite igen. Nu vet man vem mördaren är och hon håller psykologen fången någonstans i skogen. Så mer? Jo jag köpte lite glass isglass som jag idag har knaprat i mig lite av. Så mer? Jo det är lotto men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får spana på twitter idag om det gav nått eller imonn om mailet inte kommer idag. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har kört övningarna idag och sedan bäddade jag om sängen som jag måste göra varje dag. Och jag har packat väskan för imonn.

ROMAN: Ja seg natt men fick ändå mina två timmar idag och jag är nöjd med dagen på denna punkt.

Så nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: