tisdag 3 november 2015

Tisdag 3/11-2015 20:11

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt sov rätt så bra fram till tio tiden kom ur sängen till elva och fick i mig frukosten. Så efter detta så nä jag kom ur sängen och sedan fick jag i mig frukosten men sedan så såg jag på mail och såg då att mailet från winzip hade kommit och jag laddade in nya och fick igång den med. Så jag var klar till 12:00 så jag gick inte igång med romanen idag förrän till 12:30 men då höll jag igång till 14:30 så jag fick mina två timmar ändå idag. Så till 14:30 tiden så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen och gick igång med middagen till fyra tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier när jag åt. Satt länge idag så jag fick i mig en kopp kaffe och så körde jag igång med övningarna sedan. Efter detta så bäddade jag sängen som jag nu måste göra varje dag för att fixa till madrassen. Så sedan så pillade jag lite med det jag skall köpa sedan när jag köper ny dator. Så och nu är jag här så mer? En bra dag idag även om jag vakande tidigt idag igen, men rätt bra sömn ändå.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och det gick bra gör mindre ont nu så jag tror att jag kommer blir klar om en månad så jag kan lägga på sedan hoppas jag. Men det var sängen som gjorde det och det trodde jag inte för en sekund på innan. Har slösat många månader nu innan jag kom på vad det var. Men nu så.

ROMAN: Ja körde idag och det gick bra fick gå tillbaks igen för att se vad jag skrev innan. Är lite jobbigt att inte minnas men det går bra att se efter med så.

Så ännu en dag till ända och jag säger som jag brukar göra vid denna tiden. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: