måndag 16 november 2015

Måndag 16/11-2015 20:21

DAG: Jaha till natt igen då ja och inatt till ett tiden så vaknade jag av att grannarna flyttade möbler sedan låg jag vaken ett tag men somnade tillslut igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så efter detta så satte jag igång med romanen. Körde den idag till ett då det var lunch och så igen från två till tre. Men idag pillade jag lite med datorn med fick ett fel men jag tänkte startar om och ser då. Och då försvann problemet och så somnade datorn med äntligen så uppdateringen gjorde susen och nu kan morsan få den utan problem. Så mer? Jo till tre så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag såg lite på teven med och så fick jag i mig en kopp kaffe med. Så vann inte nått i söndags heller men till denna veckan slår det till eller hur? Ja mer? En okey dag idag fick ett samtal med idag från lilla mamma. Mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har fortfarande ont i sidan det är mer i höften nu än ryggen men jag hoppas att detta släpper med tiden. Det gjorde det på andra sidan så jag hoppas att det blir det samma här.

ROMAN: Ja körde idag och fick lite grejor emellan idag men det gick bra idag kom på mycket.

Så jag har sagt mitt idag och kommer igen imonn med mera då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: