söndag 8 november 2015

Söndag 8/11-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men vaknade alldeles för tidigt idag och kunde sedan inte somna om igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan satte jag igång att dammsuga till ett tiden och efter detta så slöade jag fram till två. Då gick jag igång med att spela lite och idag gick det bra tog mig till nästa kapitel jag spelar Trine 3 om ni undrar vad det är för spel. Det är ett rätt lugnt spel inte så många fienden så man kan ta det lugnt när man spela men jag kom till detta kapitel och då skall man spela med en annan gubbe och den är inte alls bra på att slåss. Så jag la ner där och tar det en annan dag. Så sedan till fyra tiden så kom jag igång med middagen hade idag fiskpinnar och potäter såg på netflix och kan säga att den appen som finns i tivo är kass så jag använder appen till teven den är mycket bättre. Såg två avsnitt av deardevil idag men jag tror jag lägger ner netflix innan jag får betala igen är inte mycket att se. Så sedan så satte jag mig och läste ett tag och så övningarna. Och så slog jag en signal till farsan idag efter som det är hans dag idag. Så mer? Jo jag skall kolla lotto idag har jag tur så har jag lite att plocka hem. Ni får veta på twitter idag annars imonn på bloggen om det inte gav nått.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen hoppas på bättre sömn.

Ja så sa farsan att det var storm men jag har inte märkt nått inatt, ja igår natt. Men det var värst längre ner. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: