lördag 7 november 2015

Lördag 7/11-2015 20:10

DAG: Jaha till natt igen då ja och en jävligt kass natt inatt. Kunde inte somna och så var det ett ljud som lät förbannat länge vet inte vad det är men jag har hört det förut och vet inte heller då var det kom ifrån. Så jag låg till två sedan tog jag av mig musiken och låg sedan jävligt länge innan jag somnade tillslut. Så vaknade ett antal gånger under natten och sist till tolv. Och så fick jag ont i nacken med brukar få det om jag ligger för länge. Så kom ur sängen och skulle gå igång med romanen men idag hoppade jag kunde inte fokusera idag alls så jag la ner. Så gick igång med träningsmaten istället och efter att den var klar så stack jag till ICA för att handla lite. Sedan hem igen. Och tanken var att jag skulle köra igång stretchen men inte idag hoppade den med idag. Men jag gjorde övningarna så till fyra tiden så gick jag igång med middagen hade idag karréer med ris idag och såg en serie och sedan en film på netflix en sf som jag hade läst för länge sedan. Så mer? Ont i nacken med tabletterna tog inte alls idag och jag har bara två kvar nu som jag skall ta till inatt. Så mer? Jo det är eurojackpot idag ja jag ser det idag men ingen storvinst för de ringde inte igår. Men kanske lite ni får se på twitter idag om det gav nått eller imonn och gav det inte nått så får ni veta detta till måndag bloggen. Så mer? Nä inget mer idag. Men imonn så tror jag att jag spelar lite, men då måste jag sova och ljudet måste vara borta vad det nu är. Hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag men kör igen till måndag då skall jag inte hoppa även om höften gör ont nu men om jag inte minns fel så gjorde det samma på andra sidan när jag roterade ben. Så jag hoppas att det släpper med tiden.

ROMAN: Ja inte nått idag men jag tar igen det till måndag om jag bara får sova så.

Så jag har inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: