tisdag 10 november 2015

Tisdag 10/11-2015 20:25

DAG: Japp natt igen då ja och en lite mindre bra natt inatt somnade inte som jag ville utan låg rätt länge innan jag somnade. Sov sedan så där fram till elva tiden, fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Då hade klockan redan blivit halv ett. Körde idag fram till 14:30. Så efter detta så stack jag till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så så till fyra tiden så kom jag igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes och såg ett par serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Halv seg dag idag men jag fick gjort det jag skulle så okey då. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och det gick bra får se om det blir bättre om en månad eller om det tar två. Vi hoppas på snabbt.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag även om jag blev lite sen idag igång. Men lite segt idag behöver lite mer sömn än inatt.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: