söndag 22 november 2015

Söndag 22/11-2015 20:15

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt igen men vaknade till elva tiden idag och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med dammsugningen till tolv tiden. Efter detta så körde jag igång lite spel körde nya spelet ett tag sedan det som jag hade kört innan men jag dog så jag la ner. På det nya så körde jag fast och la ner. Så får vi se om de skickar hälften innan men jag vet inte detta innan imonn. Så mer? Jo det är lotto skulle vilja ha en 1500 till nya skor det skulle sitta gott har haft mina nu i ett år och de är kassa så men jag har gjort av alla pengarna nu. Så det hade suttit gott med lite till idag. Så mer? Jo efter detta så gick jag igång med middagen till tre tiden tänkte se en film så jag skulle starta tidigt idag. Hade kotletter med klyft och såg filmen som var rätt kass. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så nu är jag här. Så har skickat ett nä två mail till Dustin och frågat om lite får nog svar till måndag kväll. Så mer? Nä detta var allt för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja vi kör igen tills imonn hoppas på bra sömn inatt så kör jag så det ryker.

Så nog för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: