onsdag 25 november 2015

Onsdag 25/11-2015 20:30

DAG: Jaha till natt igen och små kass natt igen och min klocka stängde ner sig idag jag vet inte varför men jag fick igång den sedan när jag såg att den var av. Så till morgonen kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så betalade jag räkningarna och fick över denna månaden 1250 så det blir en vanlig månad igen. Så sedan så stack jag till ICA till 12:30 tiden fick med mig kött i första rundan och sedan allt annat i nästa. Jag fick ta en paus för att få in köttet sedan stack jag igen. Så gick på mer än jag trodde så jag tog rabatten på köttet men det andra var dyrare idag gick på 900 och köttet på 600 så jag köpte för 1500 och fick lite över idag. Så mer? Jo efter detta så satte jag igång middagen hade hamburgare idag med pommes till. Såg ett par serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe. Och så satte jag mig och läste ett tag med. Så nu just nu så köpte jag spel tänkte vänta med detta tills när den nya datorn kom med idag var det halva priset och det skulle gått på 800 men gick på idag 350 stället så jag kom billigt undan idag. Så mer? Jo det är lotto idag men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om jag vann eller så imonn på bloggen. Så mer? Nä kommer inte på mer idag kommer igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan och jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja skall köra imonn igen så får vi se hur jag sover bra hoppas jag så jag kan köra för fullt imonn.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: