fredag 27 november 2015

Fredag 27/11-2015 21:22

DAG: Jaha en kass natt igen sov illa och vaknade ett antal gånger under natten. Kom ur sängen till tio tiden och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen till tolv tiden körde idag fram till 14:00. Och stack sedan ut med cykeln och pumpade upp den sedan stannade jag vid bokhandeln och köpte en almanacka och så var jag inne på ICA och köpte bröd sedan hem igen. Gick igång med maten med en gång jag kom hem. Hade idag korv och stripes och såg ett par serier när jag åt. Så sedan fick jag i mig en kopp kaffe och läste lite sedan har jag suttit framför datorn och kollat nya skärmen idag. Tappade helt tiden och nu är jag väldigt sen. Det är en k4 skärm som är 31,5” så den är mycket större än den jag har den är bara 23” så jag tappade tiden och glodde allt vad jag var värd. Så mer? Jo jag skannade datorerna idag musikdatorn gick igång redan till tio tiden denna gick igång till två tiden. Så mer? Det var pip hdmi pdip och dipe och fan allt vad det hette som man skulle ställa in men jag hoppas att det mesta ställer in sig själv. Annars kommer det ta en dag att ställa allt rätt. Så mer? Sen är jag så jag säger hej för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja imonn så kör jag och jag kan säga att jag är lite bättre i ryggen ja eller höften så en månad till så…

ROMAN: Ja jag har läst idag igen och idag har det varit bra så jag hade ett tapp på Egor men jag vet inte hur jag skall fixa det får se när jag läst klart vad jag gör om jag gör nått.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: