tisdag 24 november 2015

Tisdag 24/11-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen och en kass natt sov så där fram till sex tiden låg sedan vaken till nio tiden eller om det var halv tio och lyckades somna sedan ett tag. Men när jag vaknade idag så kom jag på att jag beställde ett tangentbord och mus igår. Men jag tog det dyraste och det gick på 1500 men såg igår när jag la mig att det var en laddbar mus och tangentbord så jag kollade med mobilen och såg detta så jag tänkte när jag går upp så skall jag ringa och byta detta. Så sov illa och till halv elva då gick jag direkt upp och loggade in och tog ordernummer. Tänkte att när jag tror att det är lätt att ändra så är det skit svårt så idag tänkte jag kommer nog blir skit med det men inte idag. Tog tre minuter sedan hade han ändrat det och lagt på den på den första orden. Så idag gick det lätt. Jag tog ett tangentbord som håller ström i tre år. Ja tre år står det jag tror att jag kommer byta batterier efter ett år. Det tar 2 000 000 nerslag och jag tror att jag gör det på ett år. Men den andra var laddningsbar och jag har samma till musikdatorn den håller inte länge. Så jag är glad att jag fick byta. Sedan kostar datorn 22000 och så finns det inte tangentbord eller mus till. Men det har sin förklaring det är en gamer dator och de kan inte ha vanliga tangent bord och mus så därför är det inte med. Så sedan så gick jag igång med romanen och körde den idag fram till 14:00 då jag stack ut och hämtade 2000 för maten imonn. Och köpte lite idag med. Så sedan stack jag hem och satte igång med middagen klockan var redan fyra när jag kom hem. Så hade idag kotletter med ris och såg ett par serier när jag åt. Sedan fick jag i mig en kopp kaffe med och så gjorde jag övningarna med till halv sju tiden. Så mer? Jag hoppas att det inte regnar när jag skall hämta datorn då blir det hårt att komma hem med det utan att allt är vått. Så mer? Jo datorn kommer nog till nästa månad den kommer in till den 30onde och sedan tar det nog ett par tre fem dagar innan det kommer. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn.

TRÄNING: Ja bara övningar idag på denna punkt men de gjorde jag iallafall.

ROMAN: Ja idag när jag vaknade så tänkte jag idag går åt skogen men jag gick igång iallafall och det gick bra idag trotts kass natt. Fick till det idag igen nu är det uppehåll imonn sedan kör jag igen till torsdag.

Så klar för idag ses igen imonn. Säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: