fredag 13 november 2015

Fredag 13/11-2015 20:18

DAG: Jaha till natt igen då ja och en små kass natt sov fram till fyra sedan var jag vaken ett tag och så sov jag sedan illa på morgonen. Kom ur sängen till tio tiden då jag pillade med datorn ett tag sedan fick jag i mig frukosten och kom igång med romanen till tolv. Så körde den idag till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Men jag var sen ut idag och kom hem till fyra tiden så jag gick igång med middagen med en gång jag kom hem. Hade idag fläsk och mos med löksås och såg mina serier när jag åt. Men av någon anledning så fick tivo bara med halva av en serier så jag fick se resten på datorn. Med jävla reklam på tio minuter hela tiden, men jag ville se så jag kan se till nästa avsnitt och veta vad som hände. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag igång med övningarna. Så hann inte med att läsa idag men tar igen det tills imonn. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen tills imonn. Jo dator skall jag köpa men inte förrän Dell lägger upp Windows 10 på sidan datorer. Det hoppas jag kommer snart men kanske tar till nästa månad eller kanske över till nästa år. Så mer? Nä nog för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och kom på just nu att jag glömde köpa träningsmat tills imonn. Får ut igen imonn och köpa nått, skit också.

ROMAN: Ja lite segt idag igen men natten var okey fram till morgonen så sket det sig igen. Men jag kör igen imonn. Hoppas på bättre sömn då.

Så dagen är slut och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: