lördag 28 november 2015

Lördag 28/11-2015 20:11

DAG: Jaha till natt igen och en rätt okey natt inatt sov bra på morgonen men kom inte ur sängen förrän  till elva tiden idag. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen. Men idag gick det inte alls bra trotts att jag sov rätt okey så jag la ner efter en timme idag. Så gick igång med träningsmaten istället efter jag hade fixat den så spelade jag lite på nya spelen ett tag men inte så läge. Skall köra lite mer imonn tänkte jag får se vad jag har lust för. Så sedan skulle jag ha kört stretchen men hoppade den idag och körde övningarna istället. Sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare och pommes och såg ett par serier när jag åt. Efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste ett tag. Så mer? Jo jag ser idag eurojackpot men de har inte ringt så ingen storvinst men kanske lite. Ni får veta på twitter idag om det gav nått, så är det lotto med även detta får ni veta på twitter idag eller imonn om inte mail kommer. Så mer? Jo jag köpte ett spel till idag för 32 spänn nu har jag 366 kvar på paypal som jag kan köpa mer spel för sedan. Så mer? Jo efter middagen så fick jag i mig två koppar extra kaffe med de har ändrat till skum igen och tänkte jag knäcker de två sista idag så tar jag nytt till imonn. Så mer? Nä slut för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja som jag sa blev det bara övningar idag men jag tar igen det till måndag.

ROMAN: Ja idag gick det inte alls bra när jag körde så jag la ner. Men det är konstigt detta för jag sov bra inatt. Men jag kommer igen till måndag med nya krafter då.

Så inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: