söndag 29 november 2015

Söndag 29/11-2015 20:38

DAG: Jaha till natt igen och jag vet inte om jag sov bra eller dåligt inatt vaknade till tio tiden och var rätt seg. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med dammsugningen till tolv tiden. Efter detta så körde jag igång med spel spelade i två omgångar idag en gång och en gång till sedan en gång till. Så fick inte mycket gjort idag en rätt seg dag så jag tror att jag inte sov så bra inatt. Så sedan till tre så gick jag igång med middagen hade idag fläsk och mos och löksås och såg mina serier när jag åt. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite men då ringde det så klart. Så efter detta så satt jag ett tag och läste sedan så fick jag i mig en glass och sedan en till så nu är de slut. Så mer? Jo jag har dångat ett sms idag med och fick svar. Så mer? Jo jag vann inte nått på eurojackpot men kanske lite på lotto ser det idag så ni får spana på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja har packat väskan och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja jag kör igen tills imonn. Så vi hoppas på bra sömn inatt.

Så har spelat the cave idag och det gick så där men jag fuskade lite och gick igång igen två gånger om idag. Så imonn så går min order om datorn kommer så skall ha den nya till nästa vecka hoppas jag. Så nog för idag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: