söndag 15 november 2015

Söndag 15/11-2015 20:08

DAG: Jaha till natt igen då ja och en kass natt igen sov inte bra och vaknade till tio tiden men låg kvar ända till tolv idag. Fick i mig frukosten och sedan skulle jag då ha satt igång att spela lite idag men inte heller. Det kom en uppdatering till Windows 10 och den satte jag igång och till 14:00 så var den klar och jag hann inte med att spela alls idag. Jag hade hoppats att den skulle fixa till att datorn somnar själv men det gjorde den inte. Så och det tog en evighet innan den laddade in. Jag gick igång till halv ett och sedan gick den fram till två tiden som jag sa innan. Och den rättade till en sak nu kan jag använda minnes läsaren igen gick inte innan så det fixade uppdateringen till. Sedan stod det att mer kom till men jag har ingen aning om vad finns inte någon stans att se heller. Men det är nytt stod det men vad? Så mer? Jo efter detta så satte jag igång med middagen då var klockan redan tre. Idag hade jag karréer med stripes nog samma som jag hade dagen innan men jag kände för det idag. Såg en film som var kass och sedan en till som var så där. Och nu skall jag stänga av netflix idag efter bloggen, som jag har sagt innan så är det inte mycket att se man ser allt på ett par veckor sedan är det ingen ide att ha det mer. Så efter detta så fick jag i mig en kopp kaffe och satte mig och läste ut stalker så tills imonn nä till tisdag så tar jag annan bok. Och stalker var bra de skriver bra, korta kapitel som man säger less is more. Så mer? Jo det är lotto jag hoppas jag kan få lite för jag har bara 200 kvar nu som skall räcka till den 25é. Extra hård månad detta. Så mer? Nä kommer igen imonn med mera strunt då.

TRÄNING: Ja idag så gjorde jag övningarna och packade väskan till gymmet med. Jag är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja jag hoppas på bättre sömn inatt så kör jag igen tills imonn. Har gått lite trögt ett tag nu men imonn så.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: