tisdag 27 oktober 2015

Tisdag 27/10-2015 20:18

DAG: Jaha till natt igen och inatt sov jag länge nära fem timmar men jag vaknade tidigt idag och sov sedan kasst efter detta. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan körde jag igång med romanen körde den fram till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite sedan hem igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare med klyft och såg ett par serier när jag åt. Har kommit igång ett stort antal nu så jag har mer att se än vad det finns tid till. Så efter middagen så fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så efter detta så var det dags för övningarna och så har jag väntat på att klockan skulle slå. Så mer? En halv taskig dag idag men jag fick ändå lite gjort så okey då da. Så imonn skall jag ut till apoteket och hämta lite sedan har jag inte mer att göra imonn.

TRÄNING: Ja körde övningarna idag och det gick bra så vi får se hur länge det tar innan ryggen är okey.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag men pillade lite med annat med men en bra dag idag.

Jo idag så installerade jag nya mcaffe true key men det var så där gick inte att ta över från roboform så jag vet inte om jag använder den alls. Så nog för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: