lördag 3 oktober 2015

Lördag 3/10-2015 20:14

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt okey natt men kom ur sängen till elva tiden och innan jag fick i mig min frukost så fick jag ett samtal och så tappade jag faten helt. Så jag fick i mig frukosten och så skulle jag sedan köra igång med romanen. Det gjorde jag men jag hade tappat farten så jag la ner till 13:30 men inte mycket gjort idag. Så sedan gick jag igång med träningsmaten. Efter detta så skulle jag då köra igång med stretchen men idag så körde jag övningarna och la sedan ner. Så sedan gick jag igång med middagen hade idag hamburgare som jag gjorde själv idag. Fick över färs och tänkte kan göra det så jag gjorde det men jag gjorde för små och sedan krympte de och blev tjocka men rätt goda ändå. Såg en serie när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe och så satte jag mig och läste lite. Så efter detta just nu så fick jag i mig två koppar kaffe till och sedan också en bit torsk. Jag hittade en bit längst in som jag idag steket och åt. Det var en rygg bit och den var god. Så mer? Jo morsan och farsan har blivit av med internet och teven och telefon modemet la av kommer få till slutet av veckan ja nästa alltså. Så mer? Jo det är lotto och igår var det eurojackpot som jag ser idag. Ni får spana på twitter idag om det gav nått eller imonn på lotto annars blir det till måndag om det inte gav nått. Nä jag är nöjd för idag så ses vi igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppade stretchen idag men skall köra igen till nästa vecka om inget kommer emellan igen.

ROMAN: Ja det blev en timme idag och det gick inte alls bra idag men jag fick samtal och så tappade jag det sedan. Men det tar jag igen till måndag.

Så nu är jag klar för idag och säger då Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: