fredag 2 oktober 2015

Fredag 2/10-2015 20:22

DAG: Jaha till natt igen och en rätt små kass natt. Jag vaknade tidigt till fem tiden och låg sedan vaken ett tag men sov rätt kasst inatt. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan till 13:00 tiden så stack jag till ICA för att köpa min mat. Första rundan kött för 950 skall då räcka i två månader på det. Sedan andra rundan allt annat än kött. Så sedan hem och packade först upp köttet och sedan en runda till och fick in allt annat sedan. Så sedan gick jag igång med middagen till tre tiden var tidig idag gick igång till tre och middagen var klar till halv fyra idag. Så såg ett par serier när jag åt och sedan fick jag i mig en kopp kaffe med. Sedan satte jag mig och läste lite och så till sex tiden så körde jag igång med övningarna. Så mer? En okey dag idag fick allt jag skulle när jag handlade och så var det inte allt för tungt att bära heller. Så mer? Jo jag har kollat på datorn som jag skall köpa till slutet av året. Och jag måste köpa dvd brännare ligger på 1100 och sedan webkamera ligger också på 1100 och sist högtalare ligger på 1000 så det kommer gå på lite över 3000 på som jag inte kan ta på avbetalning heller. Men om jag får extrapengar så kommer jag kunna göra det. Det visade sig att datorn har vätske kylt system och då får inte det plats med dvd. Så såg det idag men ännu har inte Windows 10 kommit upp när det kommer vet jag inte men jag hoppas att det kommer innan jul ja eller nyår. Men det kan  hända att jag måste vänta till efter nyår innan jag köper. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja körde mina övningar idag och hade lite ont idag efter att jag hade burit hem massor men efter övningarna så blir det bättre. Så jag hoppas att det skall vara bättre om tre veckor när hon ringer och hör efter.

ROMAN: Ja inget idag på denna punkt men tills imonn så kör jag igen.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: