fredag 31 juli 2015

Fredag 31/7-2015 20:19

DAG: Jaha till natt igen då ja och en rätt kass natt inatt somnade någon gång till tre tiden och glömde sätta igång klockan igår. Sov sedan till tio tiden men vaknade ett antal gånger där emellan. Kom upp idag och bestämde mig för att ladda in nya Windows på denna med. Tänkte varför skall jag vänta till slutet av året lika bra att göra det nu. Så jag satte igång uppgraderingen och så stack jag ner med tvätten till tolv tiden. Sedan upp igen och då körde datorn så jag satte mig och väntade på att den skulle bli klar. Men var nere och hängde upp tvätten med. Så till halv tre så var det klart för jag satte mig och pillade lite med innan jag stack till ICA idag. Så sedan hem och fick upp lite av tvätten med sedan upp och pillade med datorn igen. Jag fick inte igång grafikkortet idag men det räckte med en omstart så var det okey. Så lite svårt att hitta allt nu men allt ser ut att ha gått bra. Dock så stängde sig store ett par gånger men det kommer väl uppdatering till detta hoppas jag. Så sedan till fyra tiden så var jag nere och fick upp tvätten och gick sedan igång med middagen. Hade idag hamburgare med klyft och såg mina serier när jag åt. Så mer? Jo jag kör Edge nu och den är lite kass för jag kan inte få roboform att fungera på den så det är jobbigt men jag har mailat dem om det får se vad de säger om det. Annars har jag fått det mesta att fungera som jag vill men det är svårt att hitta var det finns. Jag upptäckte att kontrollpanelen finns men jag hittade den inte med en gång. Så mer? Nä kommer inte på mer idag ses igen imonn.

TRÄNING: Jaha imonn så kör jag igen då hoppas jag att jag orkar med armhävningarna med syns igen imonn.

ROMAN: Ja kör igen imonn så jag hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Så slut för idag och tack för idag ses igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: